Wszelkie płatności za zakupione produkty i zlecone usługi w naszej firmie, proszę uregulować zgodnie z warunkami zaakceptowanymi na dokumentach sprzedaży.
Płatności z tyt. zakupów w sklepie online, proszę uregulować zgodnie z poniższymi warunkami!
W związku z uruchomieniem sklepu, oferujemy do 30% RABATU na zakupy w sklepie online!
Ceny produktów zawierają DOSTAWĘ DO KLIENTA I PROJEKT GRAFICZNY do realizacji znakowania (w większości produktów).
Jeśli chcieliby Państwo, zrealizować zlecenie na podstawie własnego profesjonalnego projektu graficznego, cena z tytułu zakupu w sklepie może ulec obniżeniu. W takim przypadku należy dokonać zakupu w sklepie i dodać profesjonaly projekt (Dodaj pliki) lub przesłać wraz z informacją na mail: biuro@bigform.com.pl projekt do weryfikacji. W przypadku pozytywnej weryfikacji, obniżymy wartość zamówienia i faktury pro-forma o koszt projektu i powiadomimy Państwa o tym fakcie.
Płatność z tyt. zakupu w sklepie, proszę uregulować PRZELEWEM W TERMINIE DO 5 DNI od dnia złożenia zamówienia lub akceptacji wyceny.
Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu płatności! W przypadku braku zapłaty w w/w terminie i niemożliwości skontaktowania się z klientem, zamówienie zostaje zawieszone. Kontynuacja realizacji zlecenia następuje po zapłacie klienta.
Płatności z tyt. zamówień Z KATALOGU ONLINE, prosimy uregulować dopiero po:
- POTWIERDZENIU DOSTĘPNOŚCI PRODUKTU I AKCEPTACJI WYCENY PRZEZ KLIENTA,
- PO OTRZYMANIU FAKTURY PRO-FORMA / POTWIERDZENIU PRZYJĘCIA ZAMÓWIENIA.
Klient po zalogowaniu do Sklepu ma dostęp w Panelu klienta do:
- historii zamówień w sklepie online.
-faktury pro-forma do zapłaty z tyt. zakupu,
-możliwości wgrania potwierdzenia przelewu z tyt. zakupu w sklepie online,
-realizacji przelewu online za pośrednictwem Dotpay,
- faktur sprzedaży z tyt. zamówień w sklepie online (po zaksęgowaniu płatności).
W sklepie online mają Państwo możliwość realizacji płatności za pośrednictwem zintegrowanego systemu
Jest to bardzo szybka i wygodna forma płatności. Przy jej wyborze, system krok po kroku poda ci instrukcje, a zrealizowana płatność błyskawicznie zostanie zarejestrowana w sklepie. Po otrzymaniu powiadomienia natychmiast przystąpimy do realizacji zlecenia.
Przy realizacji płatności przelewem tradycyjnym w tytule przelewu należy wpisać "nazwę firmy/ nr faktury/ nr lub nazwę zamówienia", a płatność przesłać na nr Konta mBank S.A. O/WAŁBRZYCH 29 1140 2091 0000 2258 7200 1001.
W sprawie indywidualnych warunków sprzedaży dla STAŁYCH KLIENTÓW, proszę o kontakt z Opiekunem regionalnym lub na e-mail:biuro@bigform.com.pl, tel. 507017196.