Wszelkie płatności za zakupione produkty i zlecone usługi w naszej firmie, proszę uregulować zgodnie z warunkami zaakceptowanymi na dokumentach sprzedaży.
Płatności przelewem tradycyjnym proszę uregulować na nr Konta mBank S.A. O/WAŁBRZYCH 29 1140 2091 0000 2258 7200 1001. W tytule przelewu należy wpisać "nazwę firmy/ nr faktury/ nr lub nazwę zamówienia".
Płatności z tyt. zakupów w SKLEPIE ONLINE odbywają się zgodnie z poniższymi warunkami!
Dla naszych Klientów oferujemy:
- do 30% RABATU na poszczególne produkty w sklepie online
- dodatkowe 5% rabatu na zakupy w sklepie na kwotę min. 5 tys. zł netto. Rabat zostaje naliczony po umieszczeniu produktów w koszyku.
- Gratis dla KLIENTA do zamówień zrealizowanych w m-cu! 50szt. długopisów reklamowych!
W WIĘKSZOŚCI PRODUKTÓW CENY OBEJMUJĄ PROJEKT GRAFICZNY I DOSTAWĘ W 1 MIEJSCE W KRAJU!
Jeśli chcieliby Państwo, zrealizować zlecenie na podstawie własnego projektu graficznego, cena z tytułu zakupu w sklepie może ulec obniżeniu. W takim przypadku należy dokonać zakupu w sklepie i dodać projekt do znakowania (Dodaj pliki) lub przesłać projekt do weryfikacji na mail: biuro@bigform.pl. W przypadku pozytywnej weryfikacji, obniżymy wartość zamówienia i faktury pro-forma o koszt projektu i powiadomimy Państwa o tym fakcie.
Płatność z tyt. zakupu w sklepie, proszę uregulować PRZELEWEM W TERMINIE DO 5 DNI od dnia złożenia zamówienia lub akceptacji wyceny.
REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA ROZPOCZYNAMY PO OTRZYMANIU PŁATNOŚCI OD KLIENTA!
W przypadku braku zapłaty w w/w terminie i niemożliwości skontaktowania się z klientem, zamówienie zostaje zawieszone. Kontynuacja realizacji zlecenia następuje po zapłacie klienta.
Płatności z tyt. zamówień niestandardowych i z KATALOGU ONLINE, prosimy uregulować dopiero po: POTWIERDZENIU DOSTĘPNOŚCI PRODUKTU, AKCEPTACJI WYCENY PRZEZ KLIENTA.
Klient po zalogowaniu do Sklepu ma dostęp w Panelu klienta do:
- historii zamówień w sklepie online.
-faktury pro-forma do zapłaty z tyt. zakupu,
-możliwości wgrania potwierdzenia przelewu z tyt. zakupu w sklepie online,
-realizacji przelewu online za pośrednictwem Dotpay,
- faktur sprzedaży z tyt. zamówień w sklepie online (po zaksęgowaniu płatności).
W sklepie online mają Państwo możliwość realizacji płatności za pośrednictwem zintegrowanego systemu DOTPAY. Jest to bardzo szybka i wygodna forma płatności. Przy jej wyborze, system krok po kroku poda ci instrukcje, a zrealizowana płatność błyskawicznie zostanie zarejestrowana w sklepie. Po otrzymaniu powiadomienia natychmiast przystąpimy do realizacji zlecenia.
INDYWIDUALNE WARUNKI PŁATNOŚCI, NALEŻY KONSULTOWAĆ Z OPIEKUNEM REGIONALNYM.